NOTICIA

Marta Recuero, històric bronze català al Campionat d’Europa

La lluita catalana segueix consolidant el seu creixement a les categories inferiors i va tornar a pujar al podi continental gràcies a l'extraordinària actuació de Marta Recuero al Campionat d'Europa U15 disputat a Samokov (Bulgària).

La lluitadora del Club Lluita Ripollet va conquistar el bronze a la categoria de 58kg després de completar un gran torneig en la seva primera gran competición internacional.

Marta Recuero, històric bronze català al Campionat d’Europa

Recuero va superar amb autoritat la polonesa Szczerbiak a vuitens de final (12-2). A quarts de final va arribar l'única ensopegada, davant la neerlandesa Reijnen, únic obstacle camí al podi.

L’atleta catalana es va imposar a la repesca davant la finlandesa Hietaniemi ( 14-11) i, ja a la final pel bronze, Recuero no va donar opció a la bielorussa Dudko i es va confirmar un metall històric per a la lluita catalana.

A més de Marta Recuero, també van participar Yura khachatryan (U15), Salvador Martínez (U17), Eduardo Recuero (U17) i Samvel Abrahamyan (U17).

En nom de la Federació Catalana, el seu president, Juan Carlos Ramos, felicita a Marta Recuero per aquest enorme èxit personal i per al futur de la lluita catalana, i als atletes catalans que també ens van representar a tot un Campionat d’Europa.



Autor: Fed Catalana | Data: 2026-06-02